¡Feliz Navidad!

24 december 2009 - Buenos Aires, Argentinië

Hola chicos!

Is het nog altijd even wit in Nederland?
Vanuit een warm Argentinie wensen wij jullie allemaal fijne feestdagen toe.
Ook wij hebben hier de kerstboom gezet. :D

¡Feliz Navidad!

Liefs Sanne & Ivo

ps. In het foto-album staat bovenstaande foto in het groot...
ps 2. Dit is waarschijnlijk onze laatste blog vanuit Zuid-Amerika. In Nederland zullen we nog kort verslag doen van onze laatste week in Buenos Aires. Ciao!

1. Ria en Paul:
    24 december 2009
    Hallo Sanne en Ivo,

Vanuit Udenhout wensen wij jullie ook fijne feestdagen en een goede reis naar huis.
    Wij zitten hier lekker onder de kerstboom met een glaasje scotse whisky bij de warme kachel.

Groetjes, -xxxx-jes Ria en Paul
  2. Charlotte:
    24 december 2009
    Lieve Ivo en Sanne,

Wij zitten hier bij ons thuis onder de kerstboom scotse whisky te drinken. Wij hebben hier lekker mee gegeten (boerenkool met rookworst). Ook wij wensen jullie fijne kerstdagen en een voorspoedige reis terug.

Liefs, Patrick en Charlotte

ps. Wij konden jullie bijna niet ontdekken achter die grote kerstboom!
  3. astrid en alex:
    Hee Sanne en Ivoooo,

En ook vanuit de Mortelhof in een miezerig en koud Udenhout voor jullie een hele leuke en gezellige kerst toegewenst!! Wij hadden ook een beetje moeite om jullie te ontdekken achter die knots van een kerstboom.
    Voor de komende dagen wordt dooi verwacht, dus wij denken dat dinsdag de sneeuw dan alweer ver weg is.
    Nog vier dagen, het aftellen kan nu voor ons beginnen. Maar voordat het voor jullie zover is: nog hele hele hele mooie, fijne en gezellige dagen in Buenos Aires.
    Groetjes, liefs en heel veel besos van
    Alex, Astrid, Romy en Ietie.
    xxxx
  4. Yonick:
    Ha San en Ivo,

Ook hele fijne dagen voor jullie! haha, wat een geweldige boom! Hij is iig nog groter dan die van ons (wij hebben er geen ;)).
    Geniet nog van Buenos Aires!!
    Tot in NL en een hele goede reis!
    XX Yoni en Nick
  5. Marjo:
    25 december 2009
    Wij wensen jullie hele fijne dagen toe!
    Het was erg leuk om jullie geweldige reis te volgen en nog
    leuker waren die jaloersmakende foto's....
    Heel veel groetjes en tot gauwwwwww
  6. Martien & Diana:
    Hallo Ivo & Sanne,

Op de valreep nog een berichtje van ons.
    We hebben jullie op afstand gevolgd....mooi avontuur hebben jullie met ons allen gedeeld.
    Én wat een prachtige foto`s bij de mooie verhalen....
    Geweldig.
    Wij willen jullie nu een goede thuisreis toewensen én een heel mooi Nieuw-jaar.
    Dat zal wel lukken, zo vermoeden we.
    Top-prestatie.....
    Wauw....
    Liefs van ons en tot ziens in Winters holland.
    Brrrrrrrr.
  7. Ad:
    26 december 2009
    Goede thuisreis en bedankt voor de mooie verhalen en foto's.Groeten.Ad
  8. astrid en alex:
    27 december 2009
    JIPPIE JIPPIE
    nog maar anderhalve dag en dan zijn ze weer thuis!!
    Lieverts, bedankt voor al jullie mooie verhalen en de prachtige foto 's. Het was heerlijk om vanuit La Kikker-Holanda al jullie belevenissen te volgen en te genieten van jullie blog.
    Ik verheug me er op jullie in Brussel te zien en te omhelzen.
    Nu nog een veilige reis huiswaarts!
    dikke zoen
    astrid