Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
238

Over ons

Wij zijn Ivo en Sanne, jong, verliefd, en nieuwsgierig naar al het moois wat de wereld ons te bieden heeft!

Over onze reis

Op 4 oktober 2009 vertrekken we vanuit Brussel via Madrid naar Lima, Peru. Van daaruit moeten we binnen 3 maanden in Buenos Aires, Argentinië, zien te komen, want 28 december 2009 vertrekt ons vliegtuig weer naar Brussel.

Wij verheugen ons natuurlijk heel erg op onze reis, maar een beetje spannend is het wel. Alles gaan we op eigen houtje "doen": niks is nog geboekt, alleen de vliegtickets. Een specifieke route hebben we nog niet. Natuurlijk zijn er wel wat highlights die ook wij gezien moeten hebben, dus deze zogenaamde highlights vormen de enige rode draad die we nu hebben. Machu Picchu in Peru gaan we bezoeken, net als de zoutvlakten van Uyuni in Bolivia en de watervallen van Iguazu in Argentinië.

Op dit moment valt er nog niet veel spannends te vertellen over onze reis, aangezien we nog even moeten wachten! Maar vanaf 4 oktober zullen wij hier regelmatig berichtjes gaan posten. We hebben er heel veel zin in!

Bezochte landen

Wij hebben 32 landen (13%) bezocht:

Andorra, Argentinië, België, Bolivia, Brazilië, Bulgarije, Chili, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Italië, Kroatië, Luxemburg, Monaco, Nederland, Oostenrijk, Paraguay, Peru, Polen, Portugal, Slowakije, Spanje, Thailand, Tsjechië, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Zweden, Zwitserland.