Welkom..! Het aftellen is begonnen!

28 september 2009 - Tilburg, Nederland

Welkom op onze reislog! Heel leuk dat je ons reisavontuur wilt volgen.

Wij zijn er klaar voor: nog een klein weekje te gaan, want a.s. zondag, 4 oktober 2009, gaat onze grote reis beginnen. Samen gaan wij 3 maanden rondtrekken door Zuid-Amerika, beginnend in Peru en eindigend in Argentinië waar wij dit jaar ook de kerst zullen doorbrengen.

Ons vliegtuig vertrekt 4 oktober om 07.55 vanaf Brussel, dus onze uitzwaaiers Paul & Ria zijn wij nu al heel dankbaar dat ze zo vroeg willen opstaan voor ons. Vervolgens stappen we over in Madrid waar ons vliegtuig om 12.40 vertrekt. Hopelijk kunnen we onszelf vermaken tijdens de vlucht, want deze duurt maar liefst 12 uur. Om 17.35 lokale tijd arriveren wij in de hoofdstad van Peru: Lima. De eigenaar van het hotelletje waar wij sowieso twee nachten gaan vertoeven, haalt ons op de airport op. :) Het eerstvolgende berichtje zullen wij vanaf Peru schrijven. Tot dan!

1. cor en renie:
    28 september 2009
    Cor en ik vonden het ook erg leuk afgelopen zaterdag. Ik ga jullie reissite meteen bij mijn eigen favorieten zetten, en dan straks genieten van jullie reisverhalen. Zorg goed voor elkaar!
    Veel sukses, Renie
  2. astrid en alex:
    29 september 2009
    .. en natuurlijk vonden wij (astrid en alex, alias (schoon)papaa en (schoon)mamaa het ook super gezellig. Ik moet iets langer gaan aftellen (vanaf 28 december) maar dat hou ik wel vol. Maar voordat het zover is, heb ik nog ruimschoots gelegenheid om afscheid van jullie te nemen. Ik zie jullie ergens deze week nog.
    Voor nu alvast een dikke digitale zoen.
    Astrid
  3. cilly diet:
    29 september 2009
    Met bovenstaande reacties ben ik het helemaal mee eens en wil nog speciaal voor jullie tweetjes er aan toevoegen: May God bless you and safe journey back home!

Liefs van Cilly
  4. Dirk Veltman:
    30 september 2009
    Veel plezier jullie twee, dat ik geen gekke dingen hoor van jullie he!
    gr Dirk
  5. Sandy:
    30 september 2009
    Hee Sanne & Ivo,

Geniet er lekker van. Ik ben zeer benieuwd naar al jullie prachtige verhalen en zal deze site dan ook zeker in de gaten houden.

xx Sandy
  6. Ad:
    1 oktober 2009
    Ik wens jullie een heel fijne welverdiende reis toe
    Voor Sanne:Bedankt voor je goede zorgen!Ik heb veel bewondering voor de manier waarop jij het "zorgwerk" hebt gedaan met daarbij nog je fantastische studie.
    Voor Ivo: Ik ken je niet, maar ik weet wel dat je op reis gaat met een geweldige vrouw.
    Ben er zuinig op.
    Goede reis en behouden thuiskomst.Ad
  7. Judith en Arjan:
    1 oktober 2009
    Veel plezier en een goede reis!

Groetjes Judith
  8. Ria en Paul:
    Lieve Sanne en Ivo,

De grote reis en een avontuurlijke tijd komt steeds dichter bij.
    De dagen zullen zich straks voornamelijk vullen met voortbewegen, het zoeken naar een slaapplek én iets om te eten.
    Hopelijk zullen jullie steeds meer mensen ontmoetten.
    Wij zullen jullie reisavontuur op een afstandje volgen via de reislog.
    Natuurlijk vinden wij net als jullie dit spannend.
    Natuurlijk zullen we jullie missen.
    Natuurlijk zijn we ook super trots op jullie, en wensen jullie samen een geweldige tijd.

Ria en Paul.
  9. astrid en alex:
    2 oktober 2009
    ik wil alleen nog maar even kwijt dat ik het helemaal eens ben met Ad. Ivo met de korte haren: wees zeer zuunig op je geweldige vrouw, die ook nog eens mijn dochter is, en breng haar heelhuids terug. Maar eerst genieten, genieten, genieten en veel mooie, leuke en interessante dingen zien, horen en doen. Ik volg jullie op de voet!
    Astrid
    en sanne, ben jij ook een beetje zuinig op Ivo, die geweldige schoonzoon van mij??!!
  10. Charlotte:
    2 oktober 2009
    Lieve Sanne en Ivo,

Wij wensen jullie vanuit Berlicum een hele mooie reis toe, heel veel plezier samen en geniet er maar lekker van.
    En wij zijn ook zeer benieuwd naar jullie verhalen.
    Wij hopen dat jullie een goede vliegreis hebben en met de koffers aankomen.

Liefs, Patrick en Charlotte
  11. Hanneke:
    3 oktober 2009
    Hoi Ivo en Sanne,

Wat geweldig dat jullie zo'n mooie reis gaan maken!! Heel veel plezier! Ik ben best een beetje jaloers ;)

Liefs Hanneke
  12. Marlous:
    4 oktober 2009
    Sanne en Ivo,

hier nog en jaloers berichtje vanuit Utrecht! Nogmaals veel plezier en we zien jullie wel weer met oud-en-nieuw ;)
    xx

groeten

Adri
  14. Tineke:
    6 oktober 2009
    Welkom in Peru! Jullie reis is nu echt begonnen. Er zal een nieuwe wereld open gaan als je de luchthaven uitwandelt. Ben erg benieuwd naar de eerste indrukken en alle avonturen.

Geniet, pluk de dag en maak er een onvergetelijk avontuur van met z'n tweetjes.

Lieve groetjes Tineke
  15. Romy:
    7 oktober 2009
    Wanneer komt nou het eerste verhaaltje??? Ik check echt om het uur deze site en nog steeds niks nieuws... :-(
  16. Yonick:
    7 oktober 2009
    Olla, que tal?!
    Zondagochtend moest ik meteen aan jullie denken: toen is voor jullie de big backpack en avonturentripbegonnen! Net zoals bij ons in 2006. Ik ben echt wel jaloers hoor, jullie gaan het vast super hebben! Geniet van Peru, de Spaanse taal en de mooie cultuur. En net als Room: ik ben ook errug nieuwsgierig naar jullie 1e indrukken! vertel vertel
    Dikke kus vanuit een nat Tilburg
  17. Onno:
    8 oktober 2009
    Veel plezier in Zuid Amerika. Ik zal regelmatig jullie website in de gaten houden!

Groeten, Onno
  18. Jessie:
    8 oktober 2009
    Hoi Lieve Sanno en Ivoos!

Hoe bevalt het daar? Ik ben echt benieuwd naar de ervaringen.. Zo leuk dat jullie daar zitten, kan het bijna niet voorstellen. Veel fotootjes maken!

Dikke kus Jessie